Zespół Renault podczas przerwy wakacyjnej pracował nad poprawą aerodynamiki modelu R27. Na najbliższy weekend francuski team przygotował niewielkie zmiany. Na Grand Prix Włoch, która odbędzie się 9 września, inżynierowie z Enstone przygotowują gruntowne zmiany pakietu aerodynamicznego.
„Będziemy mieli kilka niewielkich zmian w aerodynamice w Turcji oraz nowy pakiet aerodynamiczny na Monzie, który będzie przystosowany do niskiego poziomu oporu, który jest wymagany na tym torze” - powiedział dyrektor techniczny francuskiej ekipy, Bob Bell. „Będziemy również pracowali ciężko, aby wycisnąć lepsze osiągi na torze dzięki ostatnim rozwiązaniom.”Mimo trudnego sezonu zespół Renault powoli skupia się na pracy nad modelem R28, który zadebiutuje na torze w przyszłym roku i jak zapewnia dyrektor techniczny tegoroczne problemy Renault nie wpłyną negatywnie na przygotowania do następnych mistrzostw.
„W fabryce przyszedł czas na skoncentrowanie naszych sił nad sezonem 2008. Zawsze powtarzaliśmy, że tegoroczne problemy nie zakłóca programu rozwoju na przyszły rok i cały czas podtrzymujemy to zdanie.”
„Nie zdejmujemy nogi z gazu i nadal ciężko pracujemy przygotowując się do ostatnich sześciu wyścigów mistrzostw 2007 i dalszych” dodał.
20.08.2007 16:21
0
cienieją znowu w tym sezonie i Toyota, Wiliams i Red Bull dobierają im się do tyłka......o BMW to mogą pomarzyć by ich dopaść - wszyscy już koncentrują się na 2008 - ale po pierwszych dwóch wyścigach 2008 będziemy już wiedzieli kto odrobił pracę domową 2008 a kto nie....
20.08.2007 17:41
0
3mam kciuki
20.08.2007 18:23
0
Renault w tym sezonie fatalnie zaczęło, ale to mocny team i wprawdzie powoli, ale się przełamują. W następnym sezonie mogą być bardzo groźni.
20.08.2007 18:34
0
Honda miala byc w tym sezonie 3 sila i wlaczyc z makami o 3 pozycje a Ferarki powinny byc 1 a reno walczyc z ferarkami o zwyciestwa BMW zas 5. Wszystko sie wymieszalo i jest jak jest no ale to lepiej dla BMW
20.08.2007 19:34
0
tak..co racja to racja ..ale wszystko wróci do normy ]]] i bmw bedzie 4 siłą ]
20.08.2007 19:39
0
Ja slyszalem, ze Flavio Briattore i jego dziewczyna Elsabetta Gregoracci byli na wakacjach w Marbelli w Hiszpanii, a jak wakacje to wakacjie a nie "nowy pakiet aerodynamiczny".
20.08.2007 20:26
0
Flavio przeciez tylko trzepie kase a nie pracuje nad aerodynamika... od tego ma ludzi.....
20.08.2007 20:46
0
W 2008 Renault nie będzie tak konkurencyjne jak w 2006 czy 2005 , ale myślę że może się troche pościgać z BMW.
20.08.2007 22:15
0
Kurde ale Flavio ma niezłą laskę
20.08.2007 22:32
0
Renault forever ! Jestem chyba największym fanem i miłośnikiem Renault F1 w Polsce. Wszyscy tylko za Ferrari albo BMW :) . Mam nadzieje że nowa aerodynamika przyniesie skutek i wreszcie zobaczę Renault chociaż na najniższym stopniu podium :) Pozdro dla innych fanów Renault
20.08.2007 23:56
0
czy oprócz 2,4 pojemności oraz 19000 obrotów zespoły mogą zmeniać w silniku np moc ?? a co z podwyższaniem momentu obrotowego ?
21.08.2007 07:27
0
Taaaak, Elsabeta ma piękny pakiet aero. Tylko nie wiem jak ma to pomóc Renówce w wyścigach ;)
21.08.2007 08:33
0
bez nerwów - ten sezon jest ustawiony a za roczek to obaczymy....;-)
21.08.2007 11:09
0
Leeloo - w przepisach konstrukcja silnika jest ograniczona wieloma wielkościami i narzuconymi rozwiązaniami technicznymi, nawet użytymi materiałami. Silniki te różnią się konstrukcją i rozwiązaniami w ramach nie zakazanych przepisami, dokładnością wykonania i elektroniką sterującą. Pozdrawiam.
21.08.2007 22:04
0
ja uwazam ze problem jest gdzie indziej a mianowicie po stronie kierowcow, kto tak naprawde jezdzi w tym teamie kov debiutant, fis nawet w sezonie mistrzowskim mial duze problemy z punktowaniem, z Alonso spokojnie walczyliby z BMW
22.08.2007 09:00
0
piquet też może powalczy....?
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się